Monday, May 20, 2013

Janji

Tetiba aku takde keja sgt nk buat. Mari kita sembang sebaris dua.

dok belek2 n3 lama terjumpa yg ini. Lalu sentap.
http://lovelyemiralisa.blogspot.com/2012/11/cinta-kenapa-kau-begini.html

Masuk 6 bulan aku sedang berpegang pada janji. Dlm masa tu adala sekali dua 
macam hampir tewas. Tp ciklel cepat2 ingatkan aku. Cisss potong setimm betul laki aku.

Dah la hari2 aku terpaksa hadap gamba2 yg dorg dok post kt fb. Maunya tak geram. Geram tahap 
ketap bibir gigil2 dah tau!  Tapi tahannn....tahannnn...tahannnnnn...
Aku kena buktikan pada ciklel. Aku kena pegang janji aku. (Next time konpem max 6 bln je). Hhaha

So skg aku hnya mmpu tgk dan tgk je. Kesian pada diriku yang lemah ini...

Eh oklah. Nnti jumpa lagi. Mata aku tak boleh bukak ni. Oh kenapa? Kenapa?? Tnya diriku buat2 tak tahu...huhu

Kbai! 10 min aku tak bangun kejut eh.




2 comments:

Asma said...

Ala cikgu, beli jelaa..kang meroyan plak..bag raya tahun ni pon cun ;)

NinaDiana said...

Dah beli la makanya kena puasa bag2 lain setahun ni...haha