Thursday, November 21, 2013

Sudah sudahla 360.

Sekarang ni aku tak boleh blah ngan camera360.
Serius menyampah.
Yalah. Yalah. Aku dulu penah gak terjebak.
Sekejap je pun. 
Sempat la snap tiga pat keping.
Pastu post kat ig. Kemain mulus iols. Agagaggaa

Tp skg sumpah aku berbulu.
Dh uninstall lama dh pun.
Tah la. start aku berbulu bila ramai sgt yg post gamba kat fb pakai 360. 
Walawehh.
Kalau selfie sekeping dua tu logik aaa. Nak coba2 apps hebat kan. 
Kasi cannn aaa nk kagum2 ngan muka sendiri. 
Tapi bila semua gamba pun ko nak 360, pastu obvious sgt muka 360 ko tu, nak muntah plak aku tgk.
Geli. Lagi2 ko jantan. Haih

Hari tu terskodeng ig paknil. Alahai semua gambar mulus gebus. Dari aku ok2 je kat dia terus mcm erkkkk. Dh mcm pon2 pun ada. Dah2 la tu kot. Ambik je gamba biasa2. Comey jugak kan.

Yang tak menahan ko jual produk pastu ko post gamba pakai 360. 
Confirm la produk ko bagus kan. Gebu je muka. Pastu caption lak tak boleh blah. 
Kalau betul, post la gamba xyah edit segala. Gamba original. Plain je. Baru la boleh diyakini. 
Ini pakai 360 baik aku takyah beli produk ko. Aku pakai 360 jelah terus. Jimat duhit.



Ingat. Lenkali nak amik gamba pakai kamera biasa dah. Macam ni...



menyampah?
dah pegi balik sekarang. 
Hahahhahaha


#Camera ipad ni best gile. Takyah nk usung yg gabak tu dah. 
~Hari tu ada reporter dari BH & Melaka Maju ke hapa dtg mintak gamba budak UPSR ngan aku (sbb iols kan wartawan sekolah). Aku ckp sy ni amik ngan ipad je. Konon kecewa la sbb mesti gamba ngan aku tu tak cantik. 
Sekali bila aku tunjuk terus, eh cantik la. 
ok2, emailkan saya segera. 
Hurmmm...encik jgn memandang sebelah mata ya. (Aku pun tak tgk lagi dh keluar ke belum gambar2 tu dlm paper)





No comments: