Monday, October 20, 2008

286, stanton street..NCL


rasanya xpenah aku story psl umh kt sini. asalnya umh ni family majid yg dok. tp dia tepaksa pindah ats beberapa sebab (terlampau sejukk kot!). so dia suggest kt kitaorg..ok jer sebenarnya. cuma mula2 masuk sini, ada a few things yg aku xbrapa gemar (so others, i think!) psl 286, stanton st. nih..
1. kaler dindin 
2. kapet ala2 boliwud
3. floor toilet yg ala2 murem...
4. sejukk...

dh la aku slalu berangan umh design, interior, garden n all da' english stuff..hehehehhe


then, after a month dok bz mengubah apa yg patot, ada la hasilnye esp. tang toilet. kapet mmg xleh wat apa dah. just beli rugs tutp mana yg boleh..kaler dinding pon xleh nk ubh dah. (xkan nk mintak tuka cat kot!) n kesejukan melampau dh diatasi ngan menampal plastik apakenama jd double glazing window. ok lah tuh wat sementara...nk menempuh winter je, after winter rasanya ok kot! pokok2, bunga2 pon dh ada, ceria berseri skit rumhku ini. dinding pon dh ceria ngan prem2 n cermin2 yg lawa<--- bg aku le! (hasil kabut..hehehe) n yg paling penting, dh ada tmpt aku nk tampal myresepi....








so lepas nih, xyah la aku menahan diri dr mengunjungi toilet lagi..ahakkss...b4 this, xde mud nk masuk kalo x terdesak -->xbaek utk kesihatan...even alisa mandi pon dlm sinki dapo!


dindin dapor. sila abaikan plug yg bersepah tuh.


bevelled mirrors..kata uda, its a worth buying..hehehhe..



bunga2 ku kembang berseri....


agak2 bila la kaler dinding nih nk transform jd putih??



erk, ada kena mengena ke benda merah tu dengan jam kt atas??



alhamdulillah dh settle beberapa prob umh. cuma menunggu backyard dibersihkan saja. emir dh bayak kali bersungut, bila leh main beskal...sabar ya sayang!! 

after this bleyla ayah study ngan aman n selesanya....moga dipermudahkan segala urusan, diberi kesihatan yang baik dan dijauhkan dr segala kesulitan dan musibah. amin.....

**nway, tq to unc. majid n co cz booked umh ni utk emiralisa....

No comments: