Wednesday, October 22, 2008

myFB

lately nih rasanya cam balik ke umo 17. hehehhe..kenapa erk??  sejak aku pon ada FB, ramei pulak kerabat TIKL yg jumpa..ada yoehana, baiti, erwan, jasmine n ramai lagi sebenarnya. tp aku tkt nk add yg lain. kot diorg xigt aku, wat malu jer..hehehhee...
nina (bkn nama sebenar), agak2 ***fi ada tak? hahahhahaaa....
kebanyakkannya bdk2 mech. n civil. bdk comm. xde plak. agak2 mana diorg pegi??

cam nina, dot, isha, zue, iela, ina klang, ada la gak kontek2. yang lain dh lama xde cite. ke aku yg ketinggalan slalu?? (kata dot ngan nina, sapa suh ko pindh mlaka??!) hari tuh dlm blog nina, nampak najah, iela n ennie. besnya dorg togeder geder..jeles tau!!! 

bdk2 UTM yg dh terjejak kasih cam zirah (pelopor aku, tq muchiee!!!), banun, lindar, siah, apis, zamir, tp yg aku musykil mana krabat sri pulai???   


No comments: