Tuesday, February 18, 2014

Takde tajuk aku nak letak. Ah blasahlah!

Senin lps raya cina hari tu aku cuti lagi.
Tp budak2 skolah.
Ciklel pun dah siap2 apply cuti.
Kan kekononnya nak pegi lumut.
Sekali stranded kat kl je sbb call hotel kat lumut semuanya full house.
Tula. Sapa suh last minute.
Ciklel la. aku dh nak book pangkor island awal bulan hari tu. 
Plannya nak gerak dr melaka khamis sbb khamis aku dah cuti. Jumaat dh raya cina kan.
Bebudak skolah takpe. Pontengkan aje. Bahahaa

Tp last2 ciklel tak boleh cuti lak khamis sbb meeting kejadah apa tah sampai cuti beku segala. Haih potong betul. Sebbaik aku blom book hari tu.
So last minute plan overnite kl dulu then sabtu gerak lumut. Tak sampai pangkor pun takpelah. 
Emmmm dah last minute camtu, mendapat la kan.
So tukar plan. Jejalan kl jelah.


Pegi sunway pyramid. Mcm biasa bila dah sampai sini benda alah ni lah yg bebudak ni tuju dulu.
Kali ni kasi chann ciklel naik lak. Biasa dia ngelat je. Takkan ni pun gayat bangggg!







Ehe...ulang tayang kat sini lak.
Sempena 16 thn bercinta katanyeee...hihihi


Esoknya gigih cari The Strand Damansara. 




Buruk gile muka aku. Ko dah kenapa?? Ahhahahaa
Ni wirda. ig wirdawina. Beli pencil skirt nga dia la. Hr tu dh beli online.
Dah jumpa sana beli lagi. Best oiii skirt ni. Ala2 menantu pilihan bila pakai ni. Jalan sopan santun je.

Ada lagi dua tiga seller yg snap gambar sesama tp bukan ngan camera aku. So takdak kat sini. 
Skirt meletoppp si annaseaskey tu tak beli pun. Mcm nak tapi mcm taknak. Last2 decide takyahla.
Nmpk si opi comel ngan mama dia atita. Kurus gile kot. Tp comel la. 

Aku suka street market camni. Teringat carboot kat uk. Best giler. tetiap weekend dpt pegi carboot rasa kenyang je sepanjang minggu tu. hahahaha
Pakkal dok melaka. 
Kalau tak mmg tetiap minggu la muka aku tercongok sama. Dorang ni gerak byk tempat. 
Baguslah. Inisiatif geng2 instaseller. Aku tgk dorg ni muda2 lagi. Ada yg dtg dr JB utk join. 


Lps dh perabih duit kat situ, bawakla budak2 ni naik komuter.
Park kat stesen rawang. Tetiba kan. Hahahhaa
Pegi KL sentral je.
Jadilah. Merasa la korang naik komuter lak kan.





Kemahin gebu drumstik. Errr....sebenarnya tak mcm tu pun. Salah angle ni. Bahahahaa taknak mengaku okeh.
Emir dh mula nak melawa. Siap request sepek mcm mmy. Nah, ambik yg doblas hengget sudehhh. 
Aku ni bukan berkenan sgt budak2 melawa mcm org besar. Berbulu je aku tgk. Tp anak dh besar. Byk lak dia punya demand. Apa nak buat. Redho jelah. Asal jgn lelebih sudah. Aku sekeh kang.

Sabtu mlm tetiba tukar plan. Balik kg. so mlm tu jugak zassss balik melaka. Tapi direct terus ke jasin.
Haha suka2 ati je kan. Nak pegi nak balik. Nasib la anak2 aku tak byk cekadak. Jalan pagi ke malam ke. plan ke, tak plan ke, okey je. Bagus2..hasil didikan sempurna namanya tu. hahhahaa

So Isnin tu aku masih ada cuti sehari lagi. (Baru masuk cerita asal awal2 td. Kahkahkah)
Budak2 sekolah, maka marilah kita dating!



Terkembang kembang idung ciklel berduckface. Hahhahaa



Terkepit2 aku jalan. Sopan sangat bini sapa neh?



Ciklel menyampah gamba ni. Gedik katanya. Ada aku kesah?? Hahahhahaaa



Dating la sangat. Padahal nak menyopin dgn aman damai. Dasarrrrr





Opss.....oh tidakkkkk!!!




Sbg atkiner, aku mengusai pemilihan tmpat utk lunch.
Sesekali keluar berdua mmg best.
Bukan nak kata best sebab anak2 takde. Tapi kekadang kenalah spend masa berdua jugak kan.
Barulah feeling pengantin baru gittew..

Dah tuje ceritanya.

Bai.

































2 comments:

Makcik Anak 3 said...

seronok yer...cuti2 jejalan..hehee.. suke nengok muke akkk...suci murni jer..pakai tudung pun simple but nice..esok2 klu sy g melaka...leh kolling2 kan..heeee

NinaDiana said...

Ala malunya dikatakan suci murni..padahallll
Boleh je sayam. Nnti dtg melaka roger2 la ya :)