Sunday, March 2, 2014

Kopiket

Tah kenapa aku rasa ada minah sorang ni begitu annoying.

Ya mmg aku pe-rah-sang.
Tp aku ada motip kot nk perasan pun.

Kalau dh segala mak nenek yg aku suka yg aku pakai yg aku buat semua samaaaaaaaaa je ngan sidia.
Like
Eh tetiba dia pun ada? Eh dia pun suka? Eh dia pun beli? Eh eh eh dia pun pakai?
Ohoiiii kebetulan sgt ni.

Tak kesah pun sbnrnya. Ko punya psl la kan.
Tp yg jd aku punya pasal jugak tu sbb tetiba aku mcm dimusuhkan.
Tak paham. Siyess aku tak paham!

Ok, situasi dia mcm ni.
Ko suka someone. Contoh lah eh. Emma maembong. 


Motif contoh? Ahaha

Apa emma maembong buat ko pun buat. Apa dia suka ko suka. Dia pakai apa ko pun tetiba pakai jugak. Obvious!
Tp ko mcm taknak mengaku ko suka dia.
Tak mengaku sbnrnya byk pengaruh dia pd ko.

Padahal ko boleh je nak share benda yg same interest ngan dia. Sbb apa? Sbb ko kenal rapat ngan dia. Dan dia pun suka je nak share2. Tapi takkkkk. Sombong okeh.

Kekonon apa yg dia buat/pakai/makan/berkenan ko dulu yg buat. Siap up status kekonon ko dah lamaaaaaaa buat/pakai/makan/berkenan dr dia.

Last2 ko langsung tak tego dia. Tak ambik port pasal dia (secara terang2 la. sembunyi2 confirm ko stalker terhebat punya)

Hish ini betul2 buat aku blurrrrr. Ko kot yang ada masalah ngan aku. Mslh jiwa. Phd mungkin. Tetiba ko nak musuhkan aku pehal? Tegur tidak. Apa tidak. Apa masalah ko bai??

Tapi ada aku kesah? Aku yg memula xde apa2 perasaan ni, now dh menyampah. So utk tidak melaratkan lagi perasaan tak baik tu, aku dh hide sidia dr newsfeed aku. Maka aku dah tak nmpak dia dan tak tahu apa aktiviti dia yg hampir 90% sama ngan aku tu. tenang skit idop aku.

Lantak kaulah! Asal kau bahagia.

3 comments:

Asma said...

ada jugak org camtu..wahahaha annoying. jeles la tu dgn akak cantik..sebenarnya nak tanya, lari topik sat. Kabinet dapur cun putih tu kosnya bape n buat dgn kompeni mana yek, Tq akak manis :)

NinaDiana said...

Asma, kontraktor area melaka ni je. Kos tak silap dlm 12k. Pakai kayu nyatoh. Setakat ni ok la. Kalau kotor lapkan je. Takde mslh nk maintain.

Asma said...

Thank you..