Tuesday, February 24, 2015

Percutian Keluarga : Loq staq, Kedah.

Dari Pdg Besar turun ke Alor Setar.
Stay satu malam kat sini. 
Homestay Keluarga.
Rumah baru. Besar dan sangat selesa. Highly recommended.
Tp awas, kawasan baru dlm waze pun blom ada lagi. Nasib baik owner dh bg direction baekk punya. Kalau tak haramm tak jumpa.





RM250 pernite. Oklah..puas hati sgt. Extra tilam bantal pun byk. Sampai berlebih2. 



Bfast kat sini. Kopitiam Ukir Mall.
Macam2 ada. Konsep food court. Segala makanan menarik ada.
Kopitiam ni betul2 depan (eh ke belakang?) Pekan Rabu yg baru.



Kalau dh kat alor setar ni mana lagi nak tuju. 
Alang2 kan, naik jelah menara loq staq. 






Cantik awan tu.











Ok tu je. Tak pegi pun tempat lain sbb rushing nak masuk penang.
Lagipun mcm takde tempat dh nak pegi kat loq staq ni. Maka marilah kita undur diri.
Bye loq staq. 

Penang here we come.









1 comment:

Nur Zayyani Liman said...

Hai dear..salam kenal..
Bestkan cuti reramai 1 family ni..the more the merrier..hehe