Tuesday, November 4, 2008

borin, borin, borin dan borinGggggg.......


aduh...dah xtahan dah! boring sungguh menempuh hari2 musim malam panjang nih. dah abis page org2 aku dh tarah, sampai ke blog artis pon aku jenguk! ahakksss....mmg btol la xde keja. aku ni bkn gemar sgt kt artis2 nih. lagi2 artis mesia! semuanya yarkksss....(heheh..tp bab gossip, i likee! nk mnyampahkan diri sendiri....)


tgh layan melodi..hahahaha....

**miss mcleoard doters much!! 

dalam dok belek2 FB, rupanya ramai lagi kekawan yg still single mingle. ish, xsangka lak aku.. kiranya aku ni dok dlm kategori mana? umo 23 dh kawen..hehehe....(benda baik xelok dilambatkan!--> ayat klise!) ;D 

dan ramai jgk yg pilih title 'cekgu'. (ingat aku jer terjerumus ke lembah ittu). ish, kalo dulu im willing 2b a teacher, (time anto surat resign AIM, reason-->taat setia kepada negara!), kalo org tanya skali lagi, tobat xmo!!!! baru rasa tak seswei ngan jiwaku ini..lagi2 cekgu bdk2 kecik! alahai....

b4 dtg sini, ada la tpikir nk quit n jadi mem sepenuh masa. tp bila diberi tmph percubaan selama setaun (baru 2 bulan!), terus cancel!! hrp2 blom trlambat tuk aku cari apa yg aku nak..

jom tengok apa aktiviti makhluk2 yg keboringan ini...


sikecik ni pon dh xtau nk wat apa....

jom ibu, kita balik mesia... 


lawak plak tgk bdk tembam nih...pandai plak naik kaki tuh! :D



asal xjln2 nih! tensen taw...

abang dh balik skul...pun borin!

amik gambo sindiri la plak!


keja emir...amik gamba tomas! (nmpk tak mr. fat controller?) :D


peberet ayah...(pengubat rindu katanya..erk??)

agak2 kalo muka mamat nih xde kt kotak tu, jd murah skit tak fish fingers ni??



nasib ko lah kawan ngan si kering nih. tp kering tu sedap Oooo...


** ada kena mengena ke ngan cite di atas?? blasah je la....

No comments: