Tuesday, November 18, 2008

xde keja ke aku nih???


ni n3 xde keja! sebenarnya aku ni kunun wat research psl rega menan n baby's stuffs. try to compare uk price wif mesia price..mmg impressed gile! tak lama lg jd nursery la kang umh aku nih!


benda alah ni, mothercare mesia -->rm799, mothercare uk-->£100...wa beli £5 jer. same brand, sebijik! baru lagi..(agaknya org jual tuh ank dia cpt sgt besar kot..)
hahaha...bes2!


berbaloi lahh!! haha...



ni plak toys us -->rm159.90. argos uk -->£22, wa dpt £4 je...


sonot nyer dia!!



door bouncer ni mothercare@my --->rm259, argos--> £24.99. wa tgk kat kabut, £3. (lom beli lagi!) hahahha.....

haa...nganga mulot!! beza giler kan??


ada lagi nih...(saja nk racun org2 kt sana..jangan mare!!!)

kalo kt mothercare@uk-->£49.99. kalo mesia xtahu la brapa...konpem beratus2 nyer, nk citernye, wa dapat ngan rega £5. bes tak??

tu dia...



ni toys us-->rm148, wa beli sama tp postman pat nye-->£4..


ni pon wa dpt ngan £2...fisher price tuh! lawaksss....



ahh...

banyak lagi lah. tak larat dah nak masuk sume. kesimpulannya, bdk2 sini mmg mewah ngan menan (kalo yg baru pon aku rasa still murah lagi compared to mlysia nye rega!!)

dan 

pengajaran yg aku dpt, jgn la lagi beli menan bdk2 yg mahal2..membazir jer. beli la dkt carboot!!! ---->aku tahu ada orang hangen ngan statement tuh! hihihihihi.....



nota : n3 ni sekadar nak membandingkan 3 keadaan yg berbeza. tidak sekali2 berniat menunjuk2 (oghe klate kata 'sohor'), jauh skali menyakiti hati sesapa...harap maklum... (hehehheeehhe...skema nye aku!!)





2 comments:

nina said...

jeles mak tau!!

nina diana said...

hehehhe....meh sini duitraya zara, nnti anty belikn zara complete doll house..besnyer!!