Saturday, November 8, 2008

penat nk pk tajuk entri nih...


baru balik dr kingston park. kt situ mcm2 ada. tesco, next, mark&spencer, boots, mothercare, tkmaxx (i likee!!), etc2....biasanya kalo ke sana, tesco jer la. tp kali ni, melencong kearah boots plak. mmg bes masuk situ esp. baby room nye..1st time (stakat ni) aku jumpa baby room yg siap ngan free diapers lg. yg biasa ada, pull up pants pn ada. wahh, ini sudah bagus! nk aja aku ambik byk2 wat stok, tp tak baik kan! heheheheh.....(yalah dia letak camtuh jer..) 

skg ni memana je pegi sebok ngan promotion tuk christmas. n, keja aku mengutip gifts catalogue yg sememangnye free n menarik sekali. dapat cuci mata, berangan2 skit jadilah....xsbr nk tunggu crismst sale..sesapa yg berhajat apa2 bolehlah email skg ya! :D



TKmaxx..kedai ni bes giler! murah n byk yg bernama. xkira brand apa, dia bantai campur jer..juling gak mata aku nk cari yg bes2. 

tp kalo ketmpt hbag, mmg xleh tahan....sesapa yg berhajat utk coach, br £99. (aku?? ermm...)
pegi plak baby section, laagiii xbleh tahan! aduh..mencabar iman betol..rasa cam semuanya bekenan. esp. gurl's stuff. mmg rambang mata..sume comey2! rasanya kalo tinggalkan aku kt situ sehari pn, no hal lah! ;D

tp aku sedar, aku bkn kt mesia..(nk menginsafi diri plak ni!). kt sini belanja kena berhemah. terasa sgt bedanya..kalo kt mesia, brg sume nk yg bes2, kalo yg murah rasa xde kualiti, makan cr yg fresh n byk lagi la yg kdg2 pilihan yg dibuat persis org ada2. (dgn kata lain, tak sedar diri!) hehehhee....

kekdg tu jiwa lara gak la. bila tpaksa melihat n berlalu pegi dr kesukaan ku...masalahnya, banyak sangat kesukaan yg bukan sikit2 punya rega! :(

psl tu lah agaknya kebanyakkan student sini wat partime. sbb byk sgt godaannya..nasibaek aku ni penyabar orgnye...hahahahahaha

(harap2 ayah cepat2 la dpt keja..) go ayah go!!! ;D

**korang pg sana blaja ke sopin?? alamak..pedasnye!!






1 comment:

nina said...

aku baca blog kau pun tak bleh thn..!! aku berbulan kumpul duit nak beli coach tau. dah la bodo2 beli kat butik2. mcm kena tipu! tapi mmg worth it!! yeyyy!