Monday, April 18, 2011

Janji

anak2 ku..
ingatlah, janji seorang ibu tidak akan menghampakan 

muhahahhahaaa......




sekali ayah lak yg hover...tak nyempat tukar baju ke bangggg???





bertungkus lumuih



pembantu2 kecik yg sama seboknya..



hoyehh siap!
 mana mau port ni?
kalau kat luar, konpem2 jadi hiasan taman astakona jer..




kat sini?? tengah2 laman ni?? ish tak sesuaii..



ok, jom hangkut naik atas plak...


ayuh kita tengok berapa lama dorang bertahan layan benda alah ni...ermmm....



HAPPY BIRTHDAY KAKAK ICHA!!
(tetiba..hahah)
mana gamba besday kakak ni?? ~ dalam kamera. patut la smpai skg citer tak keluar2...huhuu..

4 comments:

Ila said...

bestnyer dapat hadiah menan..mesti hepi tu

Mama Ardini said...

kemain lg dak icha pakai reben. hikhik

EmirAlisa said...

ila-dorg seronok nak memasang je tu.. :)

MA-dh lama mnghilang tah mana dia jumpa balik tu..hehe

nina said...

isma, ni kalu aku, bdk2 tido je, aku yg main! hahahah...