Friday, April 15, 2011

Saya suka awak

aku sejak2 tak layan mana tv ni
bannyyaakkkkkkkk masa untuk aku mentelaah bahan bacaan ilmiah dah juga tak berapa nak ilmiah kat intenet ni.

ilmiah haruslah pasal prenancy dah tu takkan aku nak baca pasal risiko2 ACL (tebuk lutut kasi repair) walaupun laki aku bakal menghadapinya sikit masa lagi. bialah dia sorang jer yg berilmu pasal tu, siap gigih cari youtube sebab nk menggerunkan diri sendiri..ermm..tak paham! aku kecik2 dajah 3 dah kena operate takde nak kecoh cr youtube bagai..hiks


selain naluri menyibuk pasal orang lain yang ada dlm diri sejak azali ni, aku suka baca bahan yg boleh buat aku senyum2kambing, boleh buat aku macam 'ya betul tu, sokongan saya 98% bersama anda'. aku suka penulisan yg berilmu, penulisan yang sengal tapi cool, penulisan yg penulisnya comel tapi cerdik..eh

macam ni...


skg tgh gigih mengcover arkib dia yg YaAllah banyaknyer!!


macam ni...


ni dah setel..



macam ni...

ni pun..


dan macam ni...


ish comel sungguh budak ni..
(kdg2 apa dia tulis aku xbc pun, aku tgk gamba2 dia jer..)




sebab tu ciklel menjelesss bila aku asik mengadap (kalau tak laptop, mesti ada tepon kat tangan). dah tuuuu....hobi! muhahahhaaa...

addicted kah aku??

No comments: