Sunday, February 12, 2012

kaya ke?

teacher,
teacher orang kaya eh?

ha ha ha
lagi soalan yang buat aku tergelak pagi2 jumaat.

dah masuk tahun kesemilan, ni 1st time aku kena tahun 1. 
memula cuak. rupanya seronok.
macam2 pe'el. 
layankan tahun 1 ni memang penat. habis segala tenaga luar dalam.
40 orang, 40 pe'el.




nasib tahun 1 gigi pun lompang lompang. terus nak marah pun tak sampai hati. 
comel je.





bila masuk kelas, dorang akan observe ko dari atas sampai bawah.
pastu mulalah terbit soklan2 diluar objektif pembelajaran
fokusnya lebih terarah kepada
baju teacher
bag teacher
kasut teacher
tudung teacher

hohh!

tapi apapun,
semoga aku terus melihat mereka secara comel wpun dah ada yg dah mula tunjuk taring.



ini! 
ada je yg jd mangsa lempangannya.
tak bg aku pinjam kaler, aku lempang!
wah..!
meh sini aku kasi ko rasa akunye lempang dulu 




*teacher memang kaya nak. kaya budi bahasa. uhukk uhukk

2 comments:

OmbakBaik said...

haah..sebagai cekgu kalu budak tu wat muka baek,,takot2,,tambah dgn comel2 jambu..kesian pulak nak marah kan...

MakcikAnak3 said...

kan! tu yg kekadang ter-bayes..haha