Monday, November 5, 2012

Adik Umar

Pagi tadi ciklel mintak ambikkan surat beranak umar. Nak register sekolah kakak ngan umar sekali. Awalnya! Umar br setahun kot.

Masa pegang sb umar tu tetiba mata terpandang kat umur ibu. 31 Tahun. Gulp.
Tahun depan 34. Walaupun oficiallynya 33 pun blom lagi. Oiii dah makcik2 aku rupanya.

Tp ada advantage orang hujung tahun. Dlm sb anak umur kira bulan bukan tahun. Hehe. So muda setahun la kan. Walaupun tahun lps lahirkan umar tp sbb bulan 6 so masih 31 lagi. Hihi

Tapi bukan itu yg aku kesah. Yang aku kesah tahun dpn dh 34. Umar baru 2y. Bila kala nak beranak lagi ni?? Konon nak tunggu umar 4y. Lupa diri dah tak berapa nak muda. Ada hati nak jarak jauh2. Aduhhhhh cemana ni??? umar 4y, makanya aku? Tigapulohanammm??? Larat lg ke?? Cara2 31 pun dah sakit sana sini bawak perut memboyot ini lagilah.

Hish tak boleh jd ni. Kena meeting balik ngan ciklel.

1 comment:

Alin Marlini said...

hahahaha...samalah kita Nina dah nak 34 thn. Dah tue rsnye tp perangai ...hehehehe...

teringin jgk nak tambah anak ke 3 tp takut tak ckp kudrat nak meneran..hehhee