Thursday, December 19, 2013

Bila suami paham kehendak isteri hiks

Semalam ciklel melunaskan hadiah birthday bini.
Walaupun dah lewat beberapa minggu tapi pedehal.
Bini ok je.

Ciklel ni satu hal dia memang tak pandai nak buat suprise.
Payah katanya sebab aku cerewet sangat.
Tambah lagi dia mmg tak reti nak sorok apa2 dari aku.
Mesti lambat laun sengih2 pastu bagitau jugak.
Eh yang sebenarnya aku pun dua kali lima jugak. Hikhik.

So elemen2 suprise mmg tak wujud dalam hidup kitaorg.
Dari zaman bercinta dulu.
Mesti nak bawak tuan punya badan dan pilih sendiri.

Sebenarnya bagus jugak.
Sbb aku tak berapa nak yakin pilihan dia. 
Hahahaaa
Kekwat betul.


So smlm kitaorg ke empire subang.
Kekononnya nak merasa makanan serai.
Masa sampai perut kenyang lagi. Sbb baru lps bfast.
Sekali bila dh lunch hour, ramainya ya ampunn!
Koser nk menunggu table, blah je lah.
Next time sajo.

Nmpak Pandora terus ciklel ajak masuk.
Mmg dia dh cop nak adiahkan Pandora tahun ni.
Cuma terlewat sbb masa bday ritu kitaorang kat Perak.
Alaaa janganlaa...jangan laaa....susah susahhhh jeeee kata bibirku
Padahal bersinar2 mataku tatkala itu
Hahahhaha



Tgkla panglima kecik aku tu. Nasib baik ada moksu tukang melayan. Kalau tak..



Kemahin serius makenchik memilih.
Hihi
Padahal dh tahu pun design yg mana kan. 



Sebenarnya ada cerita.
Dah siap pakai melaram pegi makan hantar moksu balik uitm segala.
Baru perasan ada defect.
Patah balik ke empire.
Takde dah saiz aku. Sedih.
Dorg suruh pegi mv, ampang or setia city mall utk tukar.
Kat situ je ada saiz yg aku nak.
So kitaorg pegi setia city mall
Fuhh punyalah mencabar.
Konon nak keluar kl before 4 
Sekali terpaksa redah jem gak. Kul 7 baru boleh keluar.
Tak pepasal terpaksa ukur luas setia city mall plak. Hihi


So inilah hadiah suami sempena bday tahun ni.
Walaupun bendanya takdelah berharga mana pun
Tapi sangat tinggi nilainya pada aku
Eh adiah somi katenyeeee







Weeheee!!
Tq chenta!

No comments: