Thursday, December 18, 2014

Anugerah

Tahun ni Hari Anugerah bukan saja utk budak.
Tapi ada anugerah utk cikgucikgi jugak.


Ala aku dpt ni pun sbb panitia.
Walaupun ada kategori lain yg aku rasa aku berpeluang dpt tp tak.
Takpelah. Takde rezeki. Cuma terkilan sbb dr awal thn aku fight utk ketelusan penilaian.
Tp nmpknya takde perubahan apa. Siapalah aku. 
So next year aku tahu apa yg patut dan tak patut buat. Tak payah nak gempak2 sgt.
Letih!










Bila dh ada peristiwa, haruslah gedik2 sikit kan.
Hahha. Layan jelah mak2 org ni semua.



Nak pulak budak ustaz layan amikkan gambar kekakak ni.
Siap lagi...lagi...lagi...
Hahhaaa..tq ostaddd!







Che ta cawangan skbb. Kihkih






Ok tu je.
Tata.

2 comments:

Emy Omar said...

Tahniah..sama macam sekolah saya Hari Kualiti tahun ni Guru-guru pun dapat anugerah sama,
Takpe cikgu,ada rezeki lain masa dapat pula untuk kategori yang cikgu idamkan tu ye

Makcik Anak 3 said...

sesekali cikgu cikgu melaram yer...