Thursday, November 11, 2010

pergilah sayang..

bukan saya tak kasihkan kamu, tapi realitinya kamu kurang sekufu dengan yang lain. walau kamu amat baik pembuatannya, amat tinggi nilainya, kamu kelihatan sangat kekok bersama mereka. telah cuba pertahankan kamu, tapi desakan demi desakan tak mampu saya tepis.

kerna itulah kamu harus saya lepaskan..


sekejap ada..


sekejap tadak!

Selamat tinggal meja makan obesi...


wahh sungguh bergaya kamu di tempat baru..kelihatan kacak bersama teman2 seangkatan.
berbahgialah meja makan obesi di rumah baru kamu..







oh ini bukan adegan menunjuk meja makan baru (ngeeee....). ini aksi kanak2 ceria bersama masakan ayahnya pada satu malam.


err..dah terlanjur enterprem kan, terima kasih pada penghadiah coaster Laura Ashley yg cun itu. Uda dan Mak Uda emiralisa bagi, adiah balik bercuti. sbbkan table runner blom ada, maka coaster pun aci jadi table runner..ahaha


**mana nak cr table runner yang panjang lagi menawan?

2 comments:

Mama Ardini said...

rumah baru meja makan obersi tu kat mana pulak? hehe

EmirAlisa said...

pegi rumah cikgu ani dan en.joe..heheh