Tuesday, December 21, 2010

ketat



salam

errr....dah setat kena pakai bajuseluar laki aku ker????
matiilaaaa....
demokk!!
emiralisa dulu mcm ni ker??
uwaaaaaaaa.....



tak caya??

tengok nih..

eh salah...perut jer..



ok..ok..nihaa

erkk..tak jugakk...


pandangan sisi juga tak membantu..
gigih giler aku menyenap ni


hah ni dia...besauuuuu kauuuu!!!




tak caya gak??



nah hambekk!

huhuu...berpura2 ceria..



top : masih baju sendiri - stok pegi skolah ptg2, haruslah besau.
bottom - kidnap suar laki aku...euwwwww comel tak!!

....bila peknan aku mmg super selekeh!....

baru part 1 wehh! adussss....

2 comments:

cikJintan said...

babe

mung peknen??!! wahhh telambat aku wish mu congrates!!!
*so happy for u dear*

take care

NinaDiana said...

tengkiu laling!! mu bila plok nk tambah ashkar? :)