Tuesday, December 21, 2010

stok misali

assalamualaikum..

sebenarnya dah bederet n3 yg aku buat pastu save..buat save..buat save..
hahah bajet rajin la konon. sekali hancusss!

takpe, layan dulu citer smlm ni. melayan teruna idaman ni melalak satu hari sontok.
eiii memang saja nak buat mak ko jadi rimau.

kisahnya dah 2-3 hari ayahnya keja tak cukup siang. balik sampai pukul 3-4 pagi. adatlah, kalau berboskan orang gile keja tak tahu pukul brapa anak bini melangut kat rumah, dgn kita2 diheretnya sama gile dgn dia. eh..pehal aku tetiba panasss je nih.
huahahaha...

maka dah 2-3 hari jugalah bapaknya dah tabur janji nak bawak anak2 pegi main beskal kat park. maklumlah, rumah kitaorg kan sekangkang jer.
bila dah tiap2 hr tabur janji pelesu jer, nilah jadinya..


tengok icha, lekkk jer. asal dapat beskut okey jerk!


memula bila bapaknya suruh aku jer yg bawak, terus eh tak kose mak. nak layan dedua, mana larat. mana nak angkut beskal lagi, buatnya budak2 ni banyak cekadak dia camana? aduh tak sanggup. lagi plak mode 2-3 hr ni mandomm jer.


tapi bila tengok anak mcm ni, kesian la plak..

main la sorang2 kat tanah sekangkang tu..time ni adik tdo..sedih menitis air mata la plak mak ko nih.

lalu setelah menimbang baik buruk, oklah jom!

sebenarnya takdelah payah nau nak naikkan beskal diorg ni dlm keta. cuma aku xtau nak turunkankan seat belakang jer. tp bila godek2, dpt turun half pun jadilah.


takde ummat pun kat sini. ada la 2 biji moto=2 kapel sedang berkasih sayang.

nampak?..nampak?..muka teruna aku yg tetiba ceria giler tu..


adik ni eksen jer lebih. baru pandai kayuh separuh separuh..ada hati tanya - 'mumy nak main jauh2 boyehh??'.... hehhe


dah penat kayuh separuh2 beskal, tetiba dtg rampas tepon mumy - 'icha nak amek gamba abang!' ..ewah kauuu...

ehh tetiba baru perasan gamba2 aku ni gedabak besau. x large kauu!
hah ni dah betulkan..yang sedang2 saja...auuwwww!

time ni dah penat. haus, nak air.

heheh..mak kau ni saja je tanak bawak air, biar cepat penat, cepat nak balik..terer tak tektik??

tak boleh tgk abg sengsorang layan
blues
haus. nak jgk sebokk...

oh ya saya la penyibuk itu...*peace*


ok, tu je laporan hr smlm. tata!

No comments: