Monday, March 19, 2012

Kek Pelangi untuk Kakak

oleh kerana bday kakak jatuhnya pada cuti sekolah
maka jumaat before holiday tu
aku dah siap2 prepare sikit lebih kurang utk dia bwk ke skul

maka dalam minggu tu
agak gigih la jugak mengukis
choc chips je pun
nak kawankan dengan giraffe toys utk goodies 
memang tak laaa aku nak letak jajan segala
maka terpaksa la berhempas pulas
memerah keringat
alah boleh je beli pun
tapi being me
semua pun nak buat sendiri
kadang2 penat dgn diri sendiri tsk tsk





aku pack kan 5 ketul utk setiap orang. 
oklah kan.
budak je pun. 
utk teachers, aku longgokkan dalam satu pack.
takde giraffe utk cikgu ya. 





toys ni sangatlah comel.
tekan bawah, giraffe tu akan liuk lintuk.
tekan half, kepala je akan turun naik.
sangat2 comel.
dengan aku2 skali ralit mainkan benda alah tu..he he
tp bila bagi umar, baling!




rainbow kek.
tak tahu rupa dalam cemana.
cikgu janji nak upload gamba.
sampai sudah xde pun
ermm..takpelah.

tak sempat nak italian buttercream bagai.
dapat buttercream biasa dah cukup syukur.
tak sempat okeh.
pukul 10 lps umar tdo baru blh hadap.
seb baik kek dah siap petangnya.
deco sikit lebih kurang, setel.

yang tak menahannya, font banner adalaaaah sangattt.
ha ha
aku belasah je mana yg sempat.

kakak had so much fun.
excited gile nak bwk birthday cake ke skul.
alhamdulillah.
puas hati bila dapat buat sendiri untuk anak2.
biar pun penuh ranjau kesukaran
selagi daya.



HAPPY BIRTHDAY KESAYANGAN MUMMY, MAWAR ALISA.
SEMOGA KAKAK MEMBESAR SIHAT SEMPURNA, MENJADI ANAK YANG SOLEHAH, BERJAYA DUNIA AKHIRAT.



MUMMY SAYANG KAKAK!


2 comments: