Sunday, January 12, 2014

Hajat

Sebenarnya dalam hari2 aku dok membaking
Mengadap mixer oven segala bagai
Ada 2 hajat yang sampai sekarang masih blom tercapai.
Blom ada masa utk mencuba
Kalau ada masa pun, 
Seru pulak yang tak sampai.

Iaitu

Rainbow cookies (biskut lidah kucing)
Kek lapis

Rainbow cookies tu loyangnya dah lama beli.
Asal teringat nak buat time tulah keja banyak
Tempahan banyak
Asal aku rilek tak pulak teringin nk buat
Mmg masalah.

Kek lapis plak mmg dah lama teringin nak try
Walaupun aku bukan peminat kek lapis tp anak2 suka
Kalau beli yg sarawak tu kemain berulang bukak peti es
Cuma tulah.
Bila seru dtg godek2 resepi
Erkkkk mcm leceh je....macam renyah jew..
Terus kansel.

Td terbrowse resepi lapis cheese cadbury. 
Dah prtscreen siap2 resepinya.
Hopefully ada la masa terluang nnti aku nak menerai.
Aku ni bukan apa
Bnda2 leceh kena banyak2 step ni aku liat sikit
Malas nak bertunggu tangga depan oven lelama
Padahal kalau baking benda lain pun sama gak.
Hahahaa
So bulatkan tekad.
Demi anak2 aku akan try.

Tapi bila ek?
Minggu ni minggu depan order aku penuh.
Nak nyelit mcm xsmpat je.
Tapi mcm dh tak sabar nii...


Sumber: blog rahel. 
Tq!






No comments: