Monday, January 6, 2014

Setiaku bersamamu oh Tabita

Last week ada kakak kat skolah tegur aku.
Skin makin cantik katanya.
Apa rehsia?

Aku macam aaa???
Betul kak? *terus merah2 pipiku auww! Ngahahahha

Aku ni xde rehsia apa bagai.
Semua aku dh penah heboh.
Tak kat blog kat fb.

Untuk muka aku masih setia ngan tabita.
Almost 2y dah kot.
Penah stop kejap sbb gatai nak try royal expert tu kan.
Sekali mcm tak sebest tabita.
Tak seglowing masa bertabita, so aku stop.
Kembali rujuk ngan tabita.

So, masuk bulan 3 nanti genap 2 tahun aku ngan tabita.
Ramai org pertikaikan boleh ke pakai tabita
Bagi aku setakat ni xde masalah apa.
Alhamdulillah sbb aku memula pun dh jumpa yg ori kot.
So xde la masalah yg korang dok heboh2 siap perli2 kat fb lagi.
Ko jeles ke nyahhh???

Pastu dah dah consume ephyra.
Baru 2 kotak. Ni dh abis modal nk beli kotak ke3. 
Sbb aku gatal beli hadiah bday utk diri sendiri hari tu.
Tetiba last week brg dh sampai dh kena setelkan balancenya.
Ah takpelah. Tak makan ephyra 2-3 minggu pedehal. Asal dpt baby baru khenn! La la la

Pastu baru2 ni je aku makan ubat kuat dari Thailand bertajuk " Forget me not" ambik kau nama tak hagak2. *tp asik skip je. Makcik lopaaa.
Makanan dalaman la katanya. Semua sekali bagus. Ok la. Ada perubahan kata ciklel. Eh.
Mesti korang buat muka bila aku kata ubat dari siam kan.
Hey, apa korang ingat kerajaan siam tu sesaja nak luluskan ubat2 tak menentu ni? Nak org2 dia sesenang dpt penyakit?
Jgn skeptikal sgt okeh.

Lain2 setakat ni xde.
Beli vit c haram tak bersentuh.

So nilah wajah terbaru tuan punya blog bersama somi tersinta


Sepetang di kebun atuk jasin.
Dah ghope makcikpakcik pekebun sangat dah ni. Hahahahhaa










No comments: