Saturday, January 11, 2014

Keluarga

Dah 2014.
Hmmm.....
Kalau nak ikutkan memang dh patut on kan plan tambah ahli keluarga.
Maksud aku utk 2015 la.
Ada rezeki insyaAllah kitaorg plan nak cukupkan kuota 4 (ikutkan ciklel nak 6. Gulp!)
Sbb umar pun dah nak masuk 3 tahun.
By next year 4 thn elok benarla ada adik.

Tapiiiiii...tapiiiiiiiiiiii
Aku ni mcm blom ready je
Dulu masa kakak nak dptkan umar rasa macam tak berapa liat sgt
Tah kenapa tang umar ni aku macam serammmmm sgt.

Panglima ni sgt2 tgh melasak skg.
Aku kadang mmg tak tahan nak melayan.
Pass kat ciklel.
Sampai ciklel pun boleh surrender kalau dia tgh overdose.
Manja+lasak+cengeng.

Aku tak dpt bayangkan dengan perut memboyot
Melayan kerenah panglima terbilang tu
Adoiyaa boleh pitam okeh.
Tapi camanapun, insyaAllah plan harus on.
Cuma bila masanya masih blom decide lagi.
Harap2 tahun ni umar dah pandai control diri.

Semoga aku sihat utk pregnant lagi.
Almaklumla dah umur2 cenggini banyak la ceritanya kan.
Badan dah tak mcm muda2 dulu.
Dengan mcm2 komitmennya,
Dengan masalah slip disc lagi.
Harap2 semua tu tak jadi masalah utk kitaorg tambah ahli keluarga.
Doakan aku yeah!




















No comments: