Friday, January 27, 2012

Hero pilihan

aku layan gak citer Wasiat kat prima kekadang. tapi banyak yg missed sebenarnya. citer tu pada aku ok. pendukung2 watak semua boleh berlakon. tak kayu dan tak menjakikan. aku ok ngan farid kamil. aku suka sara ali. aku suka cikros. yasmin hani tu aku tak kesah. walau aku tak kawan dia, oklah dia as Marina. dan yang paling aku suka mamat cool ni. dah byk citer dia ada, cuma aku je baru sedar.

auuww...heloo abam macho. :))




weh, aku suka dia. jatuh cinta lagi..lagi lagi ku jatuh cinta..
~tumpang lalu ciklel *flying kiss 

gigih aku menggugel. dah kawen dah pun. heh, pedehal. yang penting aku suka ko berlakon. bukan suka nak jadi laki pun. ciklel aku lagi macho apa. -_-



*time cuti ni aku up entry banyak2 buat bekal 2 bulan mendatang. kehkehkeh

No comments: