Friday, January 27, 2012

saya nak menggebu macam rossa.

aku sekarang tengah usha satu produk skin care. baru dengar je pun. dah cari info, dah baca testi. dah contact seller dah pun. miahahaha...cekap tak aku?
hoh bab2 ini tak perlu risau. aku memang pantas.

aku ni mana penah nak try mcm2 nih. menakutkan okeh. setakat umur aku ni baru 2 tajuk je penah aku guna. sk2 ngan olay.  so far alhamdulillah skin aku takde problem sangat. problem xde tapi kusemmm ada. skg lak tetiba aku noticed mcm dah ada banyak tahilalat. aku syak bukan tahilalat tp blackheads.

tapi aku takut gak. takut nak try yg peeling2 tu. karang tetiba muka aku jd super duper putih merah berkilat. hoihh sangat tak gemar!

tapi katanya nilah rahsia para retis indon. ehehe..ya ke rossa? (aku tak kawan kerisdayanti)

aku rasa nak tryla.


*agak korang tokey tabita ni rumah dia macam istana tak? kalau ya aku taknak beli.

No comments: