Thursday, January 26, 2012

poplook lagi.

lagi lagi thepoplook. ehee..maaplah. aku ni punya perangai kalau dah suka akan ku ulang tayang sampai lebam. somemore aku suka nak share benda2 lagha' begini. nak share ilmu tinggi2 aku takde. nak share benda2 ilmiah, siapalah aku yang pemalas amat ni. nak mengarang ayat adoiyyaa..failed! sebab tu blog aku ni blog takde motip. suka suki aku jelah nak tulis apa pun. bila rajin aku up 3-4 n3 sekaligus. time malas takyah cerita.

kenapa aku suka thepoplook?

aku antara manusia yg sangat fussy on how do i look. heh takdelah nak kata fashionista ke apa. cuma aku suka yang simple. yang very derr...memang takdelah kan.

memang susah nak cari attire yg kena dgn cita dan rasa aku. kriteria biasa yg susah sangat nak jumpa utk top, long sleeve+bercutting+length mesti under butt. seriously susah. esp kat melaka lebih sukarnya. ada je yg xkena dgn ciri2 yg aku carik tu. event tshirt pun susah nak kena.
so bila jumpa thepoplook ni terus jatuh cinta. dresses, tops, skirts, segalalah betul2 melegakan aku. apa yang aku nak selama ni ada kat sini. *senyum lebar*


ni bukan aku. jangan risau, aku pakai ni konpem dengan seluar punya..hehe
aku dapat tahu ada yg dah beli 5 kaler untuk henley tunic ni. memang kaler2 nya sangat menggoda. nanti nak p intai tabung itik aku, penuh je harus aku rembat semua kaler..huehuehue. *matilah ciklel tahu ni..


kalau aku tahu lebih awal, confirm time preggy dulu aku dah menggila dgn dress2 yg super gojes tu. skg ni mcm takde motip nak beli dress sbb aku rasa terlalu feminine kalau family outing nak berdress bagai. oh BIG NO. payah! lainlah kalau ada function. dan lain juga kalau aku memang pesennya vogue the vass. namun sayangnya tidakkkk.



yang ni betul2 memukau mata makcik. tak sabar nak prgnt lagi. *tetiba*


dengan thepoplook, bayar hari ni, esok dah dapat. best kan!
dan surprising me, dorang ni based in batu berendam, melaka ni ha je!
harga, sangat affordable. sebab tu main sedap jari je klik klik klik.
quality, so far, sangat best. comfy dan senang citer sukalah! *esok2 kalau terkena yg tak bes aku update balik semula.



ok tu je. bai.


jap ada lagi.

kalau nak handbag from us, sukishopmeholic paling bes. harga super duper murah. banyak beza dgn yg lain2.
kalau nak shawl, aku rekemen sugarscarf. aku suka sebab owner sangat cantik dan shawl adalah sgt bes. tapi instant hijab dia aku kureng sebab errr....labuh skit bg aku. opsss.


dahtujebai.

No comments: