Saturday, July 14, 2012

Kasut



Pecaya tak aku hanya ada satu kasut kerja.

Dah dua tahun kot. Kentanggg

Skg dah licin2 dah. Satu hari aku rasa tergolek dop dpn budak jugaklah nih.

Skg ni aku pemalas gila nak beli kasut keja. Fedup. Sbb susah nak jumpa yg best. Yes ngengada sangat. So bila dah ada satu yg selesa, terus yeahhh mari pakai selama lamanya.

Mcm dah kena beli la. Aku tunggu nak pegi charles n keith je ni. Bila la nak ada masa turun kl ni. Asal wiken je membizi. Last 2 weeks pegi tapi harammmmm. Tak smpt langsung nk mencelah. Bencilah.


*ballerina tu aku beli kat brands outlet 2psg RM80. Tetiba jumaat lepas terjd kasut keja. Hahahah gile selekeh.

Posted via Blogaway

2 comments:

Alin Marlini said...

percaya....sb kita pun ada satu jek kasut keje tupun kasut crocs..hehehe

NinaDiana said...

eh ada yg sama spesis la..yeayy!!
hahah...sangat tabah okay. kahkahkah