Monday, July 9, 2012

Sapa kata I FOLLOW??


Saya ada teman.

Teman tapi tak mesra mana pun.

Selama ni saya tak perasan.

Sejak kebelakangan ni rasa macam sesuatu.

Apa saya suka dia pun suka.

Oklah. Punya taste yg sama. Takde masalah pun.

Walaupun saya tahu dahulu dia dan sekarang dia amat jauh bezanya. Tak kesahlah. Manusia memang berubah.

Sejak dua menjak ni saya macam perasan.

Saya ada dia pun ada.

Saya begini dia pun begini

Saya begitu dia juga begitu

Saya buat dia pun aku bolehhhhhhhh apaaaaaaa

Fine!

Sikit saya tak heran.

Masing2 lah.

Yang tak tahannya

Kalau saya suka kedai A, dia akan suka kedai B.

Saya suka C, dia akan suka D.

Konon tak sama. Konon aku tak follow okeh. Konon apehal aku nak ikut kau.

Padahalllllll....

Memula saya ingat saya yang PERASAN!

Ek eleh.

tapi bila ada yg tegur.

Eh a ah la.

Baru perasan.


Ermmm takpelah dik.

Akak paham.

Sukehatilah.

Asal ko bahagia.




* manusia ni macam2.








Posted via Blogaway

2 comments:

imhana said...

tak kesahla, yg penting i suka achiknina punya cite.......

NinaDiana said...

auwww...malunye. meraban je lebih. haha. nway thanks hana. :)