Saturday, July 21, 2012

Riben



Padahnya bila tak sabar.

Plan asalnya nak reserve pesen ala2 reben gedik ni utk raya. Tapi oleh kerana ketidaksabaran melanda lantas terus membeli kain dan menempah. Mana tahan oi. Masa ni br bulan 5.

Ada lagi sepsg pesen yg sama. Eh kaler jugak sama. Pasal apa la mata aku asik tangkap itam je. Padahal warna aku sangat pelangi. Kain beli kat bandung ritu. last week tailor aku call ckp dah siap. Tak sabar nak collect.


Reben tu sepatutnya lebih lebar dan terletak. Tapi tak cukup kain. Kata tailorku saiz tu je yg sempat. Dah ghupa apron dr belakang. Ngahahahah

Eh sama ngan kosi pun ya.

Dia suh aku cari kain yg sama. Blh alter reben tu mcm yg aku nak. Tgklah kak, kalau rajin. Malas kalu, apron pun apron lahhh.

Eh ramai gak yg suka. Comellllnyeeeee kata mereka. Hahahahah


*baju raya? Tgklah mana yg ada. Rembat je lah nnti.




Posted via Blogaway

No comments: