Monday, July 23, 2012

Melekap.

kan aku kata baju raya belum ada kan. kan dah kata nanti2 grab je mana yang ada kan. kan kan kan???
ciklel el eeelllllll.......*kedip2 mata paling manja dalam sejarah

sebenarnya dalam hati ni terlampaulah teringat2. jahat tau mata iols ni! biasaaaa diaa!
melekap jugak dgn yang ini! tak sukeeeee


sapa kaya pegi beli sekarang!
http://www.buttonmybuttons.com


rega dia namratuslimapulusssss sepasang uolsss..kau mampuuuu???
bukan tarap mak nak oiiii...
mak pakai baju timbang kilo je. gatal badan mak pakai baju memahal ni. tak biasa.

tapi mak naakkkkkkkkk. uhuuuuu....(tangisan paling syahdu)
~akak tailor, please terima tempahan terakhir dari diriku yg kerdil ini..



*seingat aku, setahun ke dua tahun lepas aku penah citer pasal koleksi baju raya peliks dr sharida shariff ni. now dah tak pelik dah. rega je yang super pelikssss. (bagi aku la)
-tak sanggup nak perabis lima nam ratus utk selai baju je. rasa gile membazir. errr....benda lain tu ok lagi. kot! ngagagagaaa...

2 comments:

Liza Razak said...

saya pun suka baju buttonmybuttons ni...tapi mahal sgt la..x mampu

NinaDiana said...

Tulah. Sangat tak mampu. At last beli kain, suruh akak tailor tiru design ni. Hahaha. (hrp2 tak kena saman iolsss. Huhuu..)