Sunday, April 27, 2014

Hi tea Holiday Inn Melaka

Takde nak cerita apa.
Nak tepek gambar hi-tea GPK skolah aku bersara semalam.
Foods okla. kecuali kek. Keras nak mamp.
Varieties. Tp sbb Jumaat cepat nau dorang kemas.
4.30 dah stop topup makanan.
Siap kemas bagai dah. Sbb dorg sibuk setup utk dinner pulak.
So kitaorang amik siap2 makanan letak atas meja.
Makan sampai tercekik. 
Air pun diorang xtinggal. Choii sgt!





Tgk gambar dua ni nmpk aku je objek sama tp tak serupanya. Yg lain pegun. Sama okeh. Ahahhaa



Mi kari paling win. 
Sedap.
Blkg tu kaunter bbq. Dia bakarkan.
Kita terima yg dh siap. Kambing, ayam, otak2, seafoods. 
Okla. not bad.




Kak jue ni dah kenapa tinggi bebenar. 
Eh high heels. Patutla.
Eceh tak mengaku diri tak cukup inci.
Aku ni 159cm. Lagi satu cm nak genap. 160 sedap la sikit nk sebut kan.
Dah takde harapan mek. Redha jelah tinggi ko takat tu.



Org lain xde gedik bergambar kat sini.
Sbb dorang semua sopan santun. Malusss
Kitaorang je.


#monopodbelumterbeli





Bnyk gambar lain. Kata aku photog sekolah kan.
Tapi takde makna nak letak gambar lain2 kat sini. Yg ada muka aku sudehhh.
Keji gile. Hahahaha

Ok tu je.
Bai.










No comments: