Saturday, April 19, 2014

Sian aku tak mampu nak beli tudung mahal.


Tepat jangkaan aku.
Bila aku up entry psl tudung pujaan ramai jelitawan tu
Confirm makan sumpah la aku lps tu.
Kenyang. Haha
Terima kasih. Esok2 pepandaila korang cari aku kat pdg luas tu.

Semalam aku saja bukak komen utk anon
Ala mcm org pasang lukah la
Esok tgk ada ikan masuk ke tak.




Tu diaaaa
Ni baru yg tersurat. Yg tersirat berbakul2 dlm hati tak terkira agaknya.

Alaaa rilek la kakak jelitawan.
Aku bukan kutuk korang pun.
Aku cuma kutuk pesen tudung tu. sbb mata aku tak berkenan.
Hak aku kot. Suka aku cerita. Tak suka aku cerita la jugak.
Korang pun nk kutuk pesen tudung murah aku, silakanlah.
Aku takde hal. Memang nyata aku pakai tudung murah pun. 

Tapi takpelah.
Oleh kerana aku tak pandai nak bergaduh berbalas2 makian
Maka aku mengalah jelah.
Aku tarik balikla entri psl tudung tu.
Sbb aku taknak jemput lagi ramai haters.
Aku kan bajet suci. Takmo takmo
Aku tak retila nk bergaduh-gaduh ni. Buang masa aku kot.
Korang toksah la maki2 aku. aku tak reti nak balas ni.
Mak aku kata dosa maki org.

Tp nak gak aku respon pd komen anon2 yg jelita tersebut,

1. Gile kau tak perasan muda??? Semalam baru ada makcik tnya aku baru lps spm ke? Hahahhaa. Aku sedar aku dah tua. 35 dah oii. Tp org lain yg nmpk aku muda, apakan dayaku lagi..*nanges

2. Ya, aku tak mampu nak pakai tudung mahal mcm ko. Tudung sepuluh hengget tu pun syukur yang amat dah aku mampu beli. 

Ok, aku mintak maaf pd kakak2 jelitawan sekalian. 
Aku salahkan mata aku ni. sbb dia nmpk korang mcm tua. eh tak. Mcm mak datin.
Sebenarnya aku jeles aku tak mampu bergaya mcm mak datin. Lalu aku kutuk. :p

Sekian.
Peace.




1 comment:

norsakinah zainol said...

kikikikikik , kelaka la akak ni , saya baca je kak entry akak yang lepas , pendapat masing2 kan , khkihkih'

keep it up kak !
tudung spoloh hengget cantik jugak , asal tak nampak tua , opss hih