Thursday, April 5, 2012

Gold Coast Morib

Last weekend kitaorang keluarga kecik ke Morib.
just having a short gateaway
booking pun masa bulan feb ritu
punyalah payah nak curi masa sume orang
ciklel je. aku ok
macam2 hal
last2 gamble je bookkan.
boleh takboleh kena bolehkan jugak!

Gold Coast Morib
tempat adalah sangat ohsemmm




mood happy. seminggu jadik modal senangkan bangun pagi. countdown morib. 



bertolak dari melaka kul 11 lebih. punyalah banyak halnya. bajusegala blom pack. sebab malam sblmnya tu kan mesorat pibg. walau aku chow awal, dlm kul 10 (abis kul 12 okeh!), sampai rumah je, mmg flat gile.
tak mampu nak apa2. esoknya brlah hegeh2 packing segala. bfast pun dalam keta je. 
ya, kitaorg memang koboi. dari blom ada anak sampailah anak 3 pun pe'el tak berubah2. selagi boleh tak nak berenti. ha ha. 
unless urusan tandas. memang xleh nak tahan2. tapi aku adalah boleh. balik kb selamba je. sampai destinasi barulah rasa nak terkenc ke apa. dok dlm keta elokkk je. walau pundi selalu je kena pijak ngan umar.




 


bilik adalah agak besar. selesa. menarik. 



jakuzi u olss!



flat skrin xde astro.




motipp??
haruslah feeling2 gadis melayu asli kan. ha ha




memula je cantik. malam terus bertukar wajah dikerjakan ciklel. 
umar konpem xlepas tidur atas punya. so, semua dipersilakan ke bawah. tilam hangkut semua bawah. 
sorry abam pengemas bilik ;p




budak yang tak sabar2 lagi. sampai dah pukul 4. takut benar tak sempat. tutup pukul 7 nak oiii... takkan korang nak berendam sampai 4-5jam dalam air tu.


walaupun dalam gamba ni mak ko kelihatan sangat katekkk, tapi nak tepek gak sebab sangat suka dengan gaya umar. heheh
~dah mak aku ni kenapa??


klah bai. nak tido.
esok2 sambung.

3 comments:

Alin Marlini said...

katek pun comel :)

Lily said...

ok akan masuk dalam senarai nak pg holiday tahun ni....:) kat bagan lalang tu ke kak...

AcikNina said...

alin-mcm pelik la pulak kan. hahahhaa

laily- ntah. bagan lalang ke nama situ? heheh..yg akak tahu morib je. atas skit dr pantai morib.