Friday, September 28, 2012

300 auwww!

Setahun ni mmg aku perasan bila check stat blogger entry yg plg banyak pengunjung adalah kekdah nak bersalin awal. N3 dlm pantang bersalinkan umar setahun lps. Lately daily uv hampir 300. Takdelah nak bangga ke apa. Blog sampah mcm aku ni bukan apa2 pun. Cuma bila tgk eh eh ye ke seramai tu yg jenguk.
Hahahah
Almaklumlah jakunnsssss.
Dahlah update seminggu sekali pun payah. Sian reader aku. Ecehhh...tetiba bajet ada reader khennnn!!
Kahhhhhhhhhh

Pasal kekdah bersalin awal tu, wahh bangga. ada jugak n3 ilmiah dari aku kan. Hehe. Nampak nau byk mengarut je. Huhu

Aku ni sebenarnya bnyk nk share. Tapi malas gile nak karang ayat bes2 sesuai dgn konsep. Serius aku punya tahap kemalasan mmg melampaui batas. Aku baca rajin tp bab mengarang ayat nk tulis panjang2 biar senonoh sikit hurmmm....

Ha tgk tetiba penyakit datang. Sawan malas. Tetiba otak aku hang. Ciss!

Klah bai.
Sorrylah kalau aku tinggal korang dalam keadaan terkapai kapai.

Eh jap. Aku ada bahan nak kasi korang.
Hasil tabita 7bln.

Semua gmba2 ni snap tghari. Balik sekolah. Tapi bes. Langsung xbelengas. Tak berminyak.
Bes tak? Bes tak?

Kbebeh!



3 comments:

Lily said...

tabita..oh tabita....mmg confirm kena try...terbukti sungguh. ..dan sgt jeles. ..

Lily said...

Mesti kena try tabita u ni...ha..ha...dah lama nak termengaruh...

NinaDiana said...

Cepat2 laily. Sek akak dah ada 4 pengguna baru. Hehe.