Friday, September 7, 2012

Rugilah sapa tak jadi cikgu



Rugilah korang sapa tak jadi cikgu.

Keja cikgu paling senang

Keja cikgu paling untung

Gaji banyak

Keja sikit

Alah apa sangat ngaja budak

Setakat abc 123 pedehal

Sambil2 maen pesbuk je.

Balik cepat

Cuti gile banyak

Keja2 extra suruh je budak2 buat

Sempat lah update blog

Sempat jual itu jual ini

Agak2 tak cukup lagi duit

Bukak kelas tuisyen.

Jgn bg 100% kat sekolah

Nnti budak2 dah pandai xlaku lak tuisyen

Takyah nak ikhlas2 sgt

Cikgu kan keja tunggu gaji je

Ngajar asal boleh

Ada budak sakit nak gi sepital

Kemain berebut rebut nak ngantar

Dapat skip kelas katakan!

Rugilah korang tak jadi cikgu

Tak dapat balik awal pukul 2

Tak dapat gaji banyak

Tak dapat main pesbuk

Tak dapat update blog

Tak dapat buat tuisyen tambah duit

Tak dapat cuti banyak

Tak dapat buat kek jual. Haha

Padan muka korang tak jadi cikgu!

Puiii!!



Tak paham???

Baca sini ---> http://pettoographer.blogspot.com/2012/09/untung-lah-sapa-jadi-suami-cikgu.html?m=1

Posted via Blogaway

2 comments:

Ain @ Mama Ardini said...

cikgu marah!! takuttt

NinaDiana said...

Eh mana ada cikgu marah. Cikgu bukannya marah, nasehatt! -hehe