Saturday, September 22, 2012

Adam Mukhriz!!!!

Kalau korang dah tahu, aku ni mmg anti retis. Bukan sebab pernah cinta maut sama itu retis A kemudian dikecewakan. Cinta kecundang di tengah jalan raya. Bukan bukan. Takde maknanya nak anti sbb cinta dusta. Kalau camtu baik aku anti ahli sukan je. Eh.

Tak bermakna aku anti retis, aku tak layan hiburan lngsung. Wahh feeling2 suci la sangat. Contoh aku suka gile lagu2 pejal tahir. Tp aku tak berapa nak berkenan ngan tuannya. So jgn bagi aku nmpk muka kau lalu dpn mata aku, sampai mati aku benci kau! Eh mcm ain hawani jer...hahahaaa

Tapi.....tapiii......tapiiiiiiiiiiiiii
Ini orang aku adalah kalah. Betul2 surrender. Betul betul betul tak tahan.

Ah sudah terkena panahan asmara sama itu jantan. *mamposs kena panggggg ngan ciklel ni karang.

Iyeeee.....semunya sebab Adam Mukhriz!!!!
Sebab dialah tak semena-mena:
1. Aku beli novel. Aku beli novel online wehhh!!
2. Like fb abg haron
3. Like fb nadya nisaa
4. Follow instag abg haron
5. Stalk instag bini abg haron pastu follow. Hah!
6. Kecoh2 kat fb psl drama. Drama okeh!

Yg mana sebelum ni aku tak pernah buat woiii!!

Wadehekkk???? Kegilaan apakah??

Dulu ms nora elena jatuh cinta jugak. Tapi takdelah sehebat ini. Mybe sbb aku tak berkenan sgt ngan perempuan nora tu. Lagi2 kawan dia yg polis tu. Tak suka kuasa empat.
So mmpu feeling2 ngan seth tan je lah. Auwww!

Now cerita ni mmg aku layan sepenuh jiwa. Semua watak bes. Kecuali gadis2 skandal yg scene seminit sorang pun tk sampai tu. Dee pun oklah. Kata penggoda. Walaupun kadang tak berapa nak kena.

Aku takde mustika HD. Mustika biasa je. Kata dah berkurun aku tak layan tv kan. Dah apa jadah nak subscribe semata citer ni. Lagipun koser aku nak tunggu mlm2 kol 10.
So bila aku layan?
Kul 5.30 pagi. Masa iron baju. Tabah okeh!
Aku tgk online kat tepon je. Takdan nak donlod2 bagai. Aku kan rakus. Mana leh sabar.
5.30 tulah aku dpt tgk dgn aman. Walau tak berapa nak fokus sgt. Matikk la baju hangus kalau lelevih lyn emosi kannn.

novel aku dah hmpir abis. Tabah okeh baca sikit2. Takut habis katanya. Hahahahah.

Ahhhhh tak sabarnya part yg dia jumpa balik kat Mekah tu...sooooo suweeeettttt!!


1 comment:

Unknown said...

kalau takde astro mustika hd tu, u tengok pakai ni:

http://www.dailymotion.com/relevance/search/adam+hawa/1#hp-h-9

u search ikut suka la nak tengok episod bape.. hu3..

enjoyss