Tuesday, September 4, 2012

Update tabita



Ramai jugak yg mintak aku update pasal tabita.

Bukan tak layan. Cuma tak menyempat. Sorry ya adik2. Yalah korang pun mcm aku gak. Before decide nak try something kenalah cr info dulu. Baca review. Pikir lagi. Gugel lagi. Pikir lagi. Tanya itu tanya ini. Pikir lagi. Sudahnya sejukkkk. Hahahaha

So far, alhamdulillah serasi dgn aku. Dah masuk bulan ke 7. Sebenarnya 1st set tu facial foam ngan toner ada lagi. Tapi sbb dah fedup lama sangat tak abis2, maka td aku dah hapuskan toner lama tu. Gile jahat perangai. Haha. Facial foam masih selamat. Sayang lak nak buang. So 2nd set tu mmg yg akan jalan dulu day n nite cream la gayanya. Lps ni kena beli loose je.

Setakat ni mmg xde prob yg aku face dgn tabita. Dan dgr2nya dari 5-6org yg aku tahu pakai, sorang je yg xserasi. Yg lain ok. Even makbonda yg kulit 57tahun pun puas hati.

So korang. Mana2 yg 50-50 tu, rasa aku korang beli trial dulu la kot. kalau xsesuai xdelah menanggung rugi.

Dah tuje. Takde apa nak cerita lagi. Esok2 kalau muka aku dh tak ngam ngan tabita aku story lagi. Selagi ok, aku dendiam jelah.

Hadap jelah muka aku dmkat sini ya.

Caucincau!



Posted via Blogaway

No comments: