Thursday, September 6, 2012

Tudung



Ada orang suruh tunjuk cemana kekdah aku pakai shawl. Katanya nmpk kemas tak serabai.

Sebenarnya easy peasy je. Sap sap soii.

Sekarang ni aku pakai satu pesen ni je. Tak kira pashmina ke. Half moon ke. Shawl biasa tu ke. Rasa dah selesa. Tak yah nak messy2 look bagai. Dah beranak pinak ni tak sheshuai nak lilit pelik2. Sekejapan kang betul2 messy mendapat.

Skg aku ada eksesori baru. Lipan bara. Hahaha..

Biasa dorang jual dah siap jahit atas shawl kan. Yg ni aku beli asing2. Nak tepek pinkan aje. Mana nak tampal tu sukeati. Makanya bila2 aku nak pakai utk efek meriah, tepek je kat tudung mana2 pun. Atas bawal pun cuns. Skg ni aku ada satu je. Esok2 aku nk gi intai ada apa kaler/design lagi.

Ok. Sabar ya kawan2. Aku sedang mencari masa. Kalau sempat ptg ni aku buat step by step. Itupun kalau sempat. Sbb petang ni aku ada order.

Ok tata!



Posted via Blogaway

3 comments:

imhana said...

mokcik, lipanbara tu beli kat ne ek...menariks la cikgu ni punya idea..hehe..

imhana said...

mokcik, samala kita..hok pesen tu je la..messy tak semenggah tu dah kureng sesuai bl ada anak kecik ni..eh lipan bara tu beli mana ek..

NinaDiana said...

Beli kat kedai alat2 jahit. Ada jual lace2 yg meter tu pastu skg dia jual benda2 sulam yg dah siap. Tinggal tepek je kt baju. Senang kan! Mokcik sukeee...