Friday, February 25, 2011

masam manis

korang mesti penah makan benda alah ni kan?
dulu masa muda remaja antara peberet masa naik bas kb-kl
aku kan skolah jauh2...
sengaja pegi sekolah jauh2 sbb nk mkn benda ni dalam bas tau! hahah

ok tak klaka!



lama tak dengar buah celagi..
wrapper dia macam dulu2 jugak. masih warna warni. kalepul gitu..menarikks

sebenarnya dah lama giler tak makan benda ni. selalu jer nampak tp kurang keinginan.
ni pun sebenarnya aku dapat pree. 
borong keropok pree masam manis. manis kan kakak keropok tu? :)
dah aku ni mengandung, haruslah kakak tu ingat aku mengidam makan benda ni tp malu nak beli.
maka, nah ambik sebungkus, sila datang lagi..



harga satu paket ni masih lagi singgit (kot!).




alahai cinonit jer..
aterr nk menampung kos dgn harga yg menten tu yg kena la kecikkan isinya. 
ecehh..pandai sungguh saya :)


dah berkurun jugak aku simpan. balik dr kb hr tu kemas2 tah mana aku sorok.
tadi baru terjumpa. 




hah ambik kau! sekali hadap...
kata lama tak jumpa....
rasa masih sama. masam2 manis..sedap oh!

2 comments:

Mama Ardini said...

comel sungguh kertas dinding ini! :D

EmirAlisa said...

dotty lover! ya aa aww... :)