Monday, February 28, 2011

Potong

Assalamualaikum.

Saja nak kepochi aku da potong rambut semalam. Yeayy! Salah satu benda wajib buat time peknan. Skg dah kembali muda remaja..theee...suka! Selamat tinggal kerimasan..

Eh bes tau rambut pendek. Terasa ringannn sentiasa. Tapi kalau pendek semata apa barang kan. Kenalah pendek stylo mylo gitu. Barulah vouge. Walaupun xde sapa yg nk tgk tp haruslah feeling2 syok sendiri. Hahahah.


Tp bila dah rambut pendek ni tak blh nak toncit2 lagi. Maknanya kalau pakai tudung tu nampak flat jer. Ah tak kesah lah. Lgpun sebrnarnya aku ni sangatlah kurang berkenan dgn pesen bonjol2 kat kepala. Kalau dulu, konpem aku akan lenyek2 rambut dulu sblm pakai tudung. Tp skg semua org pun nak bengkak2 kepala. Heran tak? Heheh ok, aku jer yg heran.

Rambut pendek senang nak urus. Jimat shampoo pun yer. Giler kedekut! Bahahaha..
Nak2 pagi2 bila kena basahkan segala. Bencii tau rambut panjang!

Ramai jugak kengkawan aku yg suka sangat berambut pendek. tp bila dah kawen, terpaksa jadi ala2 wanita melayu terakhir gitu...alalala sekian....eh kesian.
Napa ek? Laki suka bini rambut panjang? Laki aku ok jer...siap suh botakkan lagi. pi kedai india, pakai mata pat. chiiss! ingat stok ramot kutu ker?

Ya lah, dah sah2 pakai tudung, ramot panjang ni kenalah ikat..kalau kat rumah takkan nak curl2 bagai. huh koser mak!
Rimass!!
tu sebab gaknya paktayel suka aku ramot pendek. boring pesen ikat jer manjang...hahahah



eh tapi ni rambut idaman sepanjang zaman...suka sangat!!



ini bukan aku. :p



salon yang aku pegi bukan salon kelas A ke apa. kelas biasa2 jer..kat Jasin. potong baru doblas hinggit. setakat ni oklah, puas hati. aku dah serik pegi salon glamer2 ni. bayar mahal sesia tapi menyakitkan hati..lain yg nak lain yg jadi. ikut suka hati dia jer. konon pro..
so skg ni sku dah buang yg keruh ambik yg jernih, cukup dengan Ah May dan anak2 buahnya yg hari ahad ritu seksi sungguh dengan baju ala2 hawaii gitu..hahah. seb baik aku tahu siapa dia. kalau first time konpem aku dah cop salon terselindung. heheh..


Ok, tamat n3 ramot!

Babai!

No comments: