Thursday, February 17, 2011

Sehari singgit


Agak2 kalau aku menabung singgit satu hari
bila taun nak penuh tabung lapanribu??

lapan-ribu-ringgit=lapan-ribu-hari
haihhh!! Usaha...usaha....

Apa nak buat ngan lapanriburinggit tu?



Aku nak ni....








Sangat kasihan kan??
Hukhuk

sejak dua menjak ni mcm2 citer dgr psl benda2 jahat ni. Skg dpn rumah pun jadik.

Sbg aku yg masih la berpintu pagarkan manual ni amatlah cuak tiap kali pulang dr kerja..hoh ayat!

Tetiap hari sampai rumah dr kepulangan, sah2 la kena bukak pintu keta-tinggalkan anak2 dalam tu-turun bukak gate-masuk keta-parking-turun-kunci gate-kunci keta-masuk rumah.

Ko kira brapa lama masa yg nk kena ambik dan berapa lama plak orang jahat ambik masa utk buat jahat?? Cecite..cecite..

Kalau gate oto kan..50m nak sampai teetttt...dah terbukak luas. masuk-parking-teeetttt lagi. Turun keta-tett keta-masuk rumah-kunci. Siap!



Sapp sapp soii kan?
At least kurang la skit risiko dijahatkan.
Tp org kata kalau nak kena, gate canggih cemanapun ko guna, takyah bnyk citer..serah je lah!

Ok, tu ayat penyedap sbb skg aku blom mmpu nak buat gate teett teettt..
Kena kumpul singgit sehari dulu... :p




pic ulang tayang..buat masa skg mari redha dengan gate std tu...
(syukur masih tegap. org sebelah punya da roboh...hikhik)

3 comments:

faraazri said...

eh makcik, apa nama taman? macam biasa ku lalu kawasan perumahan ini lah!..

EmirAlisa said...

ayer keroh heights 1. betul2 sebelah IPK Melaka be4 MMU tu..
lalu lg meh la singgah!

faraazri said...

ouhh.. betul ler.. makcik dok kat Merak Mas dulu.. pastu pindah Bukit Katil Indah.. la ni dah dok sarawak tp sll jugak balik melaka.. insyaAllah kalo lalu lagi bleh ler.. :)