Monday, August 8, 2011

Malas nak pikir tajuk sebab cerita dah expired tapi nak jugak tekan publish post!

tetiba terjumpa n3 terbengkalai ni..hahaha berkulat dowh!
ni semua kejadian sebelum meletopss. 

kejadian 1 :

Dinner Father's Day.










kejadian 2 :
nampak budak ekin kat fb makan benda alah ni hari tu, mak buyung sarat marat ni pun nakkkk jugakkk. haihh jenuh la menapak dari parking yg gile jauh dah lupa sakit2 demi merealisasikan napsu serakah ni.










dah dah. lenkali toksah nak ngengada lagi. makan eskrim celup2 ni sampai rm100++. gile ke hapa. 
sian org meskin nak makan nasi bes2 pun xmampu...terus rasa bersalah okeh! :(


3 comments:

Mama Ardini said...

Eskrem celup2 tu mkn kat mana?

MakcikAnak3 said...

haagen dazs, hatten square.

akin bakri said...

tu la kn...mahal x henggat! skali sumur hidup je tu...hehe