Tuesday, March 22, 2011

limabelasbijikmeatball~burppppp

Day 2

Lawatan muhibbah ke ikea la manalagi tempat wajib tuju kalau ke sana..
malas la plak aku nak citer pepanjang...
kang daripada nak setting ayat2 'Laporan Percutian Keluarga Saya', terus berkubur senasib n3 laporan yg lain karang...wah berkubur ayat tak menahan!




our sales assistance of the day.. kepoh betul maknenek sorang ni
 heyyy makatuk laaa... ~ icha



tengok punya ligat stok pekerja cemerlang..




loratt..lapanratuskali berenti nak tulis list barang...nak tergelak pun ada, hangen pun ada. dah tu tak senang makbapak nk feeling2 serap idea....



cer tengok list...apa dia tulis tu? hahahhaha...
ok la tuh. budak 3 taun soping!



muka tak menahan...lempang kangg!





dannn....inilah tujuan sebenarnya...muhahahaha....(gelak gemokk ~ ciklel. benci!)


perghh...lepas hajat. 
pandai baby ni mintak makan macam2... :p




gigih 2 beranak dempol dengan pinggan masing2...


huduh bebenar bila gedempol kebulur menikmati keindahan rasa...




muka bersinar gemerlapan lps telan tigabelas bijik meatball..(tinggal 2 ketul dh mengah nk abiskan)
eh tipu, separuh masuk perut ciklel ~ ayat cover



kek dak daim ni sedappp oh!



oh ya kawan2, kalau jejak kaki ke ikea....


marilah membeli barangan bukan2...


yg itu singgit yg ini dua ringgit yg sana singgit yg sini dua ringgit
tetiba total patratuslimapuluh.
apakahh??
benci ikea!


penat tawaf ikea dengan perut membuyut ni takyah citer.
abes kejang segala otot

tapi bila ciklel tanya

~jadi ke nk gi ou?
~ eh jadiiiiiiii.......................

tetiba ilang kejang mengejang segala...
muhahahahha

plannya nk lunch kat fullhouse
jom...jom...
gila mentekedarah baru jer lps meatball limabelasbijik
tapi sebab baby yg nak kan, ayah layannnnn jer lah...(hik, taun depan boleh la peknan lagi!!)

sekaliiiiii....

hoiii fullhouse kat sunway pyramid laaaaa..............
ohhh tidakkkkkk!!
macamana boleh salah perkiraaan ni??
adakah kepala otak aku da wengg
tambah lagi dengan aksi anak2 yg moyan nak masuk spaceship ke apa nama tu
da la tinggi, ayah lutut kiok, mummy perut buyut, sapa nak teman..
dah dedua melalak
konpem time tu kalau korang nampak wanita mengandung muka dlm kain, aku la tu..

last2 tawaf je ou tu kasi puas hati dengan bayangan full house yg samar2 (ya mari gelakkan aku....)
sempat jugak rembat apa yg patut.
masuk f21 kegeraman tp sedar keadaan diri sekarang isk isk


dah petang tu jugak zass balik melaka..tetiba tukar plan mari melawat melaka lak keesokan harinya..pehh semangat!


on da way balik melaka.


lil shopper yg sangat penat ke hulu ke hilir....tidur sambil makan twisties. 
(sebenarnya tangan sebelah tu ada pegang twisties yg tak sempat masuk mulut tetiba dah terlelap...haih icha..icha...)

3 comments:

zue said...

is, gi ikea tak calling2 aku pun...rmh aku sekilo pun tak sampai dr ikea tu tau...huhu

NinaDiana said...

hok alohhh...yer ker..tp aku pg bukan wiken, konpem2 ko keja..
eh, private blog eh? bukak ler..nk gak ku menskodeng mu.

zue said...

aku ada blog? muahahaha...aku takde blog la is...takdok maso...skrg ni rajin bc blog kwn2 jer, sbb takdok kojo...hahaha...klu gi area2 mutiara dmnsara calling2 la daku...ikea & aku ibarat aur dgn tebing la org kata..hehehe...