Saturday, March 19, 2011

okay bes. pegi beli sekarang!






amacam??

ngaaahahahaaa.....



6 comments:

Ila said...

mesti takde saiz punya..huhuhu

EmirAlisa said...

semuanya free size..musti muat punya! tgk org boncitt tu pun muatttt jer...hiks

puan said...

oh..bilakah badan mau seperti orang itu, ops bukan sebelah kiri aku yer, sebelah kanan ittew..

EmirAlisa said...

sebelum menjadi seperti kanan, marilah menjadi seperti kiri dahulu, pasti berjaya! >_<

jijah said...

Nak jadi kanan kena tunggu 2 thn lagi. Skrg dlm proses nak jadi kiri. 10kg lagi..brape bulan aku kena puasa nih, tetiba kan, nak pakai utk raya ok tak? Agak2 ko, yg pattern mcm kelabu tu, leh tarik utk bfeed tak?

EmirAlisa said...

eh boleh sangat. sbb atas dia luas memang boleh seluk2 jer.. :) tp kalau pakai inner ssh la plak. kena match ngan cardi kalau nak bf.